KUNDEPORTAL
KUNDEPORTALEN ER TIL FOR DEG
I kundeportalen får du full kontroll over ditt kundeforhold hos Ellco Etikett. Du kan finne info om dine produkter, sjekke ordrestatus, gjøre bestillinger, godkjenne korrekturer, og mye mer. Akkurat når det passer for deg.
For å få tilgang til portalen må vi ha opprettet deg som bruker først
Når du er registrert som bruker, finner du innlogging via vår hjemmeside.
Hva kan jeg gjøre i kundeportalen?
Du har kanskje ikke tenkt på det, men i hverdagen logger du deg inn i ulike kundeportaler hele tiden. Ofte kalles dette for «Min side», for eksempel i en nettbutikk. Ellco Etiketts kundeportal er «Min side» for ditt kundeforhold hos oss, og måten du bruker den på er like enkel som du er vant til ellers.
Disse videoene gir deg en visuell introduksjon til kundeportalen:
Det er mange fordeler ved å bruke kundeportalen fremfor å kommunisere med oss på andre måter. Ikke minst fordi den er tilgjengelig hele døgnet, hele uken, og fordi du får svar på dine spørsmål uten å måtte vente på at vi skal komme tilbake til deg.
Mange kunder har allerede tatt portalen i bruk. Les her om en av dem, som synes at kundeportalen er helt fantastisk!
Her er en liste over mange av fordelene ved å bruke kundeportalen:
- Full oversikt over alle dine etiketter, med bilder, produksjonsdata, priser og mer
- Ordrehistorikk med all informasjon, pakksedler, sporingsnummer og fakturaer
- Levende ordrestatus forteller deg hvor langt vi har kommet med inneværende ordre
- Re-bestilling av etiketter vi tidligere har laget for deg, gjøres med noen få klikk
- Opprett og bestill nye etiketter i samme utførelse som tidligere varianter
- Godkjenn korrekturer, be om endringer, eller send videre til en kollega
- Sjekk lagerbeholdning på lagerførte artikler
- Samarbeid om nye prosjekter, i én samlet tråd for alle involverte
Vi håper du finner noe som er til nytte for deg, og at kundeportalen blir et godt supplement til den tradisjonelle måten å samarbeide med oss på. Om du lurer på noe, er det bare å ta kontakt.